sâmbătă, 12 ianuarie 2013

Dragoste la prima vedere?...nu prea cred.

         De-a lungul timpului nu de puţine ori am auzit oameni vorbind despre dragostea la prima vedere cu atâta înflăcărare, încât ai fi zis că li se întâmplă aşa ceva cel puţin o dată pe săptămână. La întrebarea dacă au întâlnit-o vreodată, răspunsul era  “Nu, dar eu cred în ea”. În concluzie, dragostea la prima vedere e ca Moş Crăciun: toată lumea vorbeşte despre ea, unii mai naivi cred că există, dar nimeni nu a văzut-o până acum.
 Eu sunt de părere că aşa ceva nu există,pentru a te putea îndrăgosti de cineva e nevoie de timp şi răbdarea necesară pentru a ajunge să-l cunoşti pe cel de lângă şi să-l accepţi exact aşa cum e :cu calităţile şi defectele sale.Poate oricine să mă contrazică  însă mie mi se pare de domeniul fantasticului să spui că te-ai îndrăgostit de cineva la prima vedere. Da, asta sună bine în cărţi şi în filme, când o vezi pe ea cum apare în slow motion în calea lui, iar el o priveşte fascinant în timp ce oamenii din jur dispar. Într-adevăr, e al naibii de romantic, dar unde în realitate e aia dragoste? Şi când vreodată se întâmplă asta în viaţa de zi cu zi? Ca să merg cu imaginaţia şi mai departe, cred că cei care te strigă pe strada “Hey, pisi”…se îndrăgostesc şi ei la prima vedere, nu?
         Şi din nevoia de dragoste unii se mai "îndrăgostesc" sau aşa cred ei, de o persoană înainte de a o cunoaşte şi ajung să îşi facă o imagine a acelei persoane care să nu corespundă deloc cu realitatea.Deşi spuneam că nu cred în "dragostea la prima vedere" atracţia la prima vedere există,iar odată apărut acest sentiment între două persoane merită să-l descifrăm şi să ne dăm seama dacă are potenţial de a se transforma în ceva mai mult.Dar dacă nu facem nimic şi aşteptăm ca destinul să  îşi facă treaba, putem  încheia poveşti cărora nici măcar nu le-am dat şansa să  înceapă.Ce ai avea de pierdut dacă încerci?Nimic...eventual doar de câştigat.S-ar putea ca la început să avem o părere despre o persoană iar după să realizăm că defapt nu e aşa,aparenţele uneori sunt înşelătoare.Şi după ce conştinentizăm că ne  îndrăgostim treptat treptat de acea persoană merită să îi spunem ,nu să aşteptăm momentul potrivit pentru că acela nu va veni.Noi trebuie să luăm momentul şi să îl facem perfect,pentru că s-ar putea dupa aceea să fie prea tarziu...
       Cam aşa se naşte aşa zisa "dragoste" pe care după ce o descoperim ne face să trăim sentimente pe care nu le-am mai trăit până atunci,ne face să vrem să fim nişte persoane mai bune pentru cel de lângă noi,să trecem chiar şi peste orgoliu.Aşadar dacă simţiţi ceva pentru cineva ,spune-ţi;dacă aţi greşit cu ceva faţă de cineva,cereţi-vă iertare;iar dacă cineva vi-a greşit cu ceva,iertaţi-l.Nu mai amânaţi ,acordaţi-vă o şansă,pentru că după un timp veţi privi înapoi şi s-ar putea să vă pară rău.

Un comentariu:

  1. Soțul meu ne-a părăsit pe mine și pe copiii mei mai bine de 6 luni, toată speranța s-a pierdut. M-am gândit că nu-mi voi mai vedea niciodată soțul pentru că m-a blocat pe toate rețelele de socializare pe care le puteam folosi pentru a-l contacta. Acest lucru m-a lăsat trist și zdrobit până când am cunoscut-o pe Dr. Ellen. I-am explicat totul și mi-a promis că totul va fi bine în 3 zile. I-am urmat instrucțiunile și după ce vrăjile au fost făcute spre surprinderea mea, soțul meu m-a sunat și mi-a cerut iertare. Acum soțul meu s-a întors acasă și mă tratează foarte bine și acum trăim fericiți împreună, contactați-l pentru ajutor:
    *dacă vrei să te reîntâlnești cu cei dragi.
    *daca vrei sa ramai insarcinata.
    *dacă vrei să vindeci vreo boală.
    *dacă vrei o putere spirituală.
    *Dacă doriți să opriți avortul.
    E-mail: ellenspellcaster@gmail.com {+2349074881619}

    RăspundețiȘtergere